Kampaň, v ktorej citlivý odkaz svetu spojili s názvami filmových vianočných klasík – Strategie

Kampaň, v ktorej citlivý odkaz svetu spojili s názvami filmových vianočných klasík – Strategie

Senior by nemal byť nikdy Sám doma, ľudí bez domova nepoteší Mrázik a mladí by mali mať niekoho, kto im dá aspoň Tri oriešky. Agentúra MullenLowe …

Pridajte sa k nám na Facebook! Pridajte sa k nám na Facebook!

Viac si prečítate TU:

Kampaň, v ktorej citlivý odkaz svetu spojili s názvami filmových vianočných klasík – Strategie

Zdieľaj

Comments are closed.

  • Pridajte si Novinky

    * indicates required
    Zadajte email na odber Noviniek.

    Register chránených dielní použije informácie, ktoré ste uviedli na tomto formulári, aby sme boli v kontakte s vami a aby sme poskytovali aktualizácie a marketing. Dajte nám prosím vedieť všetky spôsoby, akými by ste o nás chceli počuť:

    Súhlas môžete kedykoľvek zmeniť kliknutím na odkaz na zrušenie odberu v zápätí ľubovoľného e-mailu, ktorý od nás dostanete, alebo nás kontaktujte na adrese registerchranenychdielni@gmail.com. Vaše informácie budeme rešpektovať. Viac informácií o našich postupoch ochrany osobných údajov nájdete na našej webovej stránke. Kliknutím nižšie vyjadrujete súhlas s tým, že Vaše údaje môžeme spracovať v súlade s týmito podmienkami.

    We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.

  • Produkty