Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Zmluvné strany súhlasia s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami sprostredkovaním a poskytovaním služieb spoločnosti Zdenko Šmondrk-REGNO.

Všeobecné obchodné podmienky sú uverejnené a k možnosti stiahnutia a nahliadnutia na web stránkach www.registerchranenychdielni.sk . Zmluvným stranám je tak umožnené ich nahliadnutie a uloženie.

Pridajte sa k nám na Facebook! Pridajte sa k nám na Facebook!

1

Úvodné ustanovenia

1.1. Spoločnosť Zdenko Šmondrk-REGNO, so sídlom Nábrežná 97/16, Nová Baňa 968 01, IČO: 44312296, DIČ:1072144458 vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi:

Prevádzkovateľom

Zdenko Šmondrk-REGNO,

so sídlom Nábrežná 97/16,

Nová Baňa 968 01,

IČO: 44312296, DIČ:1072144458,

a nájomcom mediálneho priestoru:

Register chránených dielní o.z.

so sídlom Nábrežná 97/16,

Nová Baňa 968 01,

IČO: 55456413

DIČ: 2122003499

(ďalej len ako ,,Poskytovateľ“)

a

Objednávateľom

(ďalej len ako ,,Objednávateľ“).

a

prípadne treťou osobou, v ktorej prospech je zmluva uzavretá a ktorá s ňou prejavila súhlas (ďalej ako ,,Príjemca“).

1.2. Poskytovateľ prevádzkuje služby popísané v ponuke Poskytovateľa (ďalej len ako

,,tovar“ alebo ,,tovary“) pre Objednávateľa, resp. Príjemcu, na základe nákupu tovaru u

Poskytovateľa. Všeobecné obchodné podmienky rozlišujú Objednávateľa, ktorý je tzv. spotrebiteľom a Objednávateľ, ktorý spotrebiteľom nie je. Spotrebiteľ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

1.3. Všeobecné obchodné podmienky upravujú pravidlá pre poskytovanie tovarov.

Objednaním tovaru, objednávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil so všeobecnými obchodnými podmienkami a objednaním tovarov s nimi súhlasí.

1.4. Písomná, emailová, internetová alebo telefonická objednávka tovarov, predstavuje návrh objednávateľa na uzavretie zmluvy o kúpe tovaru špecifikovaných v objednávke. Prijatím objednávky (akceptovaním návrhu) zo strany Poskytovateľa vzniká zmluva medzi Poskytovateľom a Objednávateľom. Ak je zmluva uzavretá v prospech tretej strany – Príjemcu, stáva sa Príjemca oprávnenou osobou z uzavretej zmluvy od okamihu, kedy Príjemca prejaví so zmluvou súhlas.

Pokiaľ Príjemca neprejaví so zmluvou súhlas, platí zmluva len medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, do tej doby má právo na plnenie z uzavretej zmluvy Objednávateľ (to isté platí, pokiaľ Príjemca súhlas so zmluvou odoprie).

1.5. Na tieto všeobecné obchodné podmienky je Objednávateľ upozornený pred odoslaním objednávky a kedykoľvek má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy, vrátane kúpnej zmluvy.

1.6. Príjemca prejavuje súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami prejavením súhlasu s uzatvorenou zmluvou o kúpe tovarov. Prejaviť súhlas s uzatvorenou zmluvou a všeobecnými obchodnými podmienkami je možné ako výslovne, tak aj konkludentne (súhlas so zmluvou a so všeobecnými obchodnými podmienkami prejavuje Príjemca aj tým, ak službu využije).

2

Predmet zmluvy

2.1. Predmetom zmluvy o predaji tovarov, uzavretej medzi Poskytovateľom a Objednávateľom je záväzok Poskytovateľa zaistiť dodanie objednaného tovaru a záväzok Objednávateľa zaplatiť poskytovateľovi za poskytnutie tohto tovaru cenu podľa aktuálneho cenníka uverejneného na stránkach www.imortor.org predajcu tovaru.

2.2. Objednávka zadaná Poskytovateľovi osobne, poštou, telefonicky, alebo emailom predstavuje návrh Objednávateľa na kúpu tovaru v objednávke, za podmienok uvedených v nej a vo všeobecných obchodných podmienkach.

3

Poskytovanie tovaru

3.1. Poskytovateľ je povinný po zaplatení objednaného tovaru poskytnúť objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, kvalite, v lokalite a v termíne uvedenom pri objednávke.

3.2. Objednaný tovar bude poskytnutý osobe uvedenej pri objednávke služby.

3.3. Osoba, ktorej má byť tovar poskytnutý, je povinná zoznámiť sa s obsahom všeobecných obchodných podmienok aj s dodatočnými informáciami.

4

Platobné podmienky

4.1. Pri objednávkach online na webe www.imortor.org je možné na úhradu použiť tieto možnosti:

• Platba platobnou kartou po zadaní objednávky.

5

Zmena objednávky tovaru

5.1. Objednávateľ (príp. Príjemca) má právo na zrušenie objednávky tovaru do 24 hodín od objednania tovaru. V prípade, že bude cena nového objednaného tovaru vyššia, je Objednávateľ (príp. Príjemca) povinný doplatiť rozdiel medzi cenou nového vybraného tovaru a cenou už zaplateného tovaru. V prípade, že bude cena nového objednaného tovaru nižšia, má Objednávateľ právo na vrátenie rozdielu medzi cenou už zaplateného tovaru a cenou nového objednaného tovaru.

6

Odstúpenie od zmluvy

6.1. Poskytovateľ je opravený odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v prípadoch uvedených v týchto všeobecných obchodných podmienkach.

6.2. Poskytovateľ je oprávnený od uzatvorenej zmluvy odstúpiť v prípade podstatného porušenia uzatvorenej zmluvy Objednávateľom (príp. Príjemcom). V prípade podstatného porušenia uzatvorenej zmluvy Objednávateľom (príp. Príjemcom), zaplatené poplatky sa znížia o náklady spojené s vrátením platby Poskytovateľovi.

6.3. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade závažného porušenia povinností Objednávateľa (príp. Príjemcu), najmä povinnosti uhradiť cenu za objednaný tovar.

6.4. Objednávateľ (príp. Príjemca) nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy potom, čo došlo k riadnemu poskytnutiu a doručeniu tovaru.

6.5. Objednávateľ (príp. Príjemca) má právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v nasledujúcich

prípadoch:

1. V prípade podstatného porušenia zmluvy Poskytovateľom,

2. v prípadoch uvedených v týchto všeobecných obchodných podmienkach.

3. Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy v lehote 3 dni od uzavretia zmluvy a to bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie. Ak sa Objednávateľ rozhodne využiť toto právo, musí odstúpenie od zmluvy doručiť Poskytovateľovi najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 3 dňoch odo dňa uzavretia zmluvy.

4. Odstúpenie od zmluvy ktorejkoľvek zo zmluvných strán sa doručuje emailom na stránke Kontakt a je potrebné ho doručiť ostatným zmluvným stranám najneskôr do 3 dní od skutočnosti, ktorá je dôvodom odstúpenia od zmluvy. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na web stránke spoločnosti www.imortor.org .

5. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak Objednávateľ alebo Príjemca služby zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

6. Objednávateľ (príp. Príjemca) je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, okrem prípadu, ak došlo k riadnemu odoslaniu tovaru s výslovným predchádzajúcim súhlasom Objednávateľa (príp. Príjemcu) o začatí poskytovania služby pred uvedenou lehotou, a to aj s dôsledkami vedúcimi k zániku možnosti odstúpenia od zmluvy.

6.6. Po uvedenej lehote je Objednávateľ (príp. Príjemca) oprávnený odstúpiť od zmluvy iba v prípade, ak napriek riadne uzavretej zmluve,

a) mu nebol doručený tovar a to ani v lehote 90 dní od uzavretia zmluvy resp. uskutočnenia úhrady za tovar,

b) došlo k inému závažnému porušeniu zmluvy zo strany Poskytovateľa a náprava nebola vykonaná ani napriek Objednávateľovom (príp. Príjemcovom) predchádzajúcom upozornení a primeranej lehote ponechanej Poskytovateľovi na tento účel.

6.7. Objednávateľ (príp. Príjemca) nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy potom, čo došlo k doručeniu tovaru, pokiaľ nie je vo všeobecných obchodných podmienkach výslovne uvedené inak.

7

Reklamačný poriadok

7.1. Ak nesplní Poskytovateľ povinnosti vyplývajúce z uzatvorenej zmluvy riadne a včas, môže Objednávateľ (príp. Príjemca) služby uplatniť svoje právo na reklamačné služby u Poskytovateľa.

Reklamácia musí byť vytvorená u Poskytovateľa písomne (emailom, poštou) bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa doručenia tovaru.

7.2. Poskytovateľ sa zaväzuje rozhodnúť o prijatej reklamácií do 7 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba potrebná k odbornému posúdeniu chyby. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie. Túto lehotu je možné predĺžiť iba so súhlasom Objednávateľa (príp. Príjemcu). Po uplynutí tejto doby má Objednávateľ (príp. Príjemca) právo na odstúpenie od uzatvorenej zmluvy, alebo na zľavu z ceny poskytnutej služby.

7.3. Poskytovateľ vydá osobe, ktorá uplatnila reklamáciu, písomné potvrdenie o tom, kedy k uplatneniu reklamácie došlo, čo je jej obsahom a aký spôsob jej vybavenia je požadovaný. Poskytovateľ vydá tejto osobe potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie a pre prípadné zamietnutie reklamácie Poskytovateľ vydá písomné odôvodnenie tohto zamietnutia.

8

Ochrana a nakladanie s osobnými údajmi

8.1. Uskutočnením objednávky dáva Objednávateľ Poskytovateľovi výslovný súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami a zároveň mu udeľuje súhlas so spracovaním osobných údajov o Objednávateľovi (príp. Príjemcovi), ktoré tento poskytol v súlade so Zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

8.2. Osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa bydliska, telefónne číslo, e-mailová adresa, rok narodenia, sú získavané na dobrovoľnej báze a výlučne na účel uvedený v zmluve a vo všeobecných obchodných podmienkach, pričom Poskytovateľ spracúva len také osobné údaje, ktoré svojím rozsahom a obsahom zodpovedajú účelu ich spracúvania a sú nevyhnutné na jeho dosiahnutie.

Všetky osobné údaje sú využívané výhradne pre potreby poskytnutia, alebo sprostredkovania tovarov a služieb Poskytovateľom a nie sú poskytované tretím stranám.

8.3. Osobné a fakturačné údaje, potrebné pre komunikáciu s Objednávateľom budú použité výhradne pre účely objednávkového systému, pre účely interných rozborov a analýz, slúžiacich k vyhodnoteniu systému. Kontaktné údaje Objednávateľa (príp. Príjemcu) slúžia predovšetkým na zabezpečenie plnenia záväzkov Poskytovateľa zo zmluvy, ako aj na informovanie Objednávateľa (príp. Príjemcu) o budúcich ponukách a akciách, pokiaľ s tým vyjadril svoj súhlas.

8.4. Objednávateľ (príp. Príjemca) v pozícii dotknutej osoby má právo požadovať opravy a úpravy v osobných údajoch, ktoré sa ho týkajú, ako aj právo požadovať ich zničenie, alebo vymazanie z databáz Poskytovateľa, najskôr však potom, čo došlo k poskytnutiu tovaru  a služby poskytovanej Poskytovateľom.

8.5. Uzavretá zmluva je Poskytovateľom archivovaná za účelom jej úspešného plnenia a nie je prístupná tretím stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch, vedúcich k uzavretiu zmluvy, sú viditeľné z procesu objednávania a Objednávateľ má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť.

9

Záverečné ustanovenia

9.1. Právne vzťahy Objednávateľa (príp. Príjemcu) a Poskytovateľa sa riadia právom Slovenskej republiky.

9.2. Uskutočnením objednávky Objednávateľ (príp. Príjemca) bez výhrad prijíma všetky ustanovenia všeobecných obchodných podmienok, vrátane všetkých podmienok týkajúcich sa ceny tovarov a služieb a poplatkov spojených s doručením tovaru a služieb a podobne, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak.

9.3. Obchodné podmienky sú platné s účinnosťou 1.4.2024.

Zdieľaj

Comments are closed.

  • Pridajte si Novinky

    * indicates required
    Zadajte email na odber Noviniek.

    Register chránených dielní použije informácie, ktoré ste uviedli na tomto formulári, aby sme boli v kontakte s vami a aby sme poskytovali aktualizácie a marketing. Dajte nám prosím vedieť všetky spôsoby, akými by ste o nás chceli počuť:

    Súhlas môžete kedykoľvek zmeniť kliknutím na odkaz na zrušenie odberu v zápätí ľubovoľného e-mailu, ktorý od nás dostanete, alebo nás kontaktujte na adrese registerchranenychdielni@gmail.com. Vaše informácie budeme rešpektovať. Viac informácií o našich postupoch ochrany osobných údajov nájdete na našej webovej stránke. Kliknutím nižšie vyjadrujete súhlas s tým, že Vaše údaje môžeme spracovať v súlade s týmito podmienkami.

    We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.

  • Produkty