V roku 2008 začal podnikať a vytvoril svoju lokálnu televíziu. Vysielal pre takmer 500 domácností a postupne si vyskúšal prax na všetkých pozíciách v televízii. Postupne sa začal venovať písaniu článkov a textov pre print a internetové médiá, neskôr sa dal na samostatnú dráhu copywritera. V roku 2013 začal študovať tvorbu web stránok a dnes podniká v online marketingu.
Lokálna televízia bola splneným snom
„Lokálna televízia bola mojim snom, postupne sa však stala aj krížom a dodnes ma zamestnávajú jej dôsledky. Nevzdal som to. Neváhal som a študoval som. Dnes som rád, že postupujem a od písania článkov a textov som sa postupne posunul k tvorbe web stránok,“ vysvetľuje Zdeno.
V minulosti mu vypĺňalo čas, viac ako 10 rokov, písanie článkov a textov do printových médií a na web stránky.
„Online marketingu som sa začal venovať pri svojich projektoch už v roku 2012. Postupne som vybudoval zoznam chránených dielní, kde sú mojim záujmom chránené dielne a náhradné plnenie. Venujem, sa intenzívne SEO na svojich firemných stránkach ako copywritera a na tvorbu web stránok vo WordPress vrátane SEO,“ ozrejmuje Zdeno o svojej činnosti na chránenom pracovisku pre hendikepovaných a zdravotne postihnutých.
Skúsenosti z viac ako 150 web stránok z celej Európy
Za posledné roky pracoval Zdeno na niekoľkých projektoch. Od web stránky pre slovenskú organizáciu WWF Foundation až po lokálne projekty pre firmu so špáradlami a špajdľami či online gynekologickú poradňu.
„Už dávnejšie rozmýšľam nad tým, že vytvorím malú agentúru, ktorá by sa venovala tvorbe web stránok, online marketingu a písaniu článkov a textov na web stránky. Chcel by som vytvoriť malý tím ľudí, ktorí budú odborníci vo svojej oblasti a budú sa môcť venovať aj väčším projektom,“ vysvetľuje svoje plány Zdeno.
PR